Klachten indienen
Tegen een professional of organisatie binnen de Jeugdzorg, Veilig Thuis, CJG of de RvdK
Als u klachten heeft over een professional of organisatie binnen bepaalde regio's van de Jeugdzorg, Veilig Thuis, Centrum voor Jeugd en Gezin of de Raad voor de Kinderbescherming en u wilt daarover de organisatie eerst op een laagdrempelige manier benaderen bijvoorbeeld door het sturen van een klaagschrift, dan kunnen wij u daarbij ondersteunen door aan de hand van uw klachtenomschrijving en de verdere benodigde informatie een klaagschrift op te stellen. Ook kunnen wij u bijstaan als bemiddelaar, vertrouwenspersoon of belangenbehartiger tijdens de klachtenafhandeling en u adviseren wat eventuele vervolgstappen kunnen zijn. Tevens kunnen wij beoordelen of een professional volgens de beroepsnormen heeft gehandeld en / of de wettelijke verplichtingen en richtlijnen zijn nagekomen. Acties zullen onder geen beding zonder overleg en uw toestemming plaatsvinden.
Vul het klachtenformulier in
Het verstrekken van uw persoonlijke gegevens voldoet aan onze Privacy verklaring.