Al onze diensten zijn gericht op voor uw organisatie uiteindelijke kwaliteitsverbetering
Klachtenbemiddeling
Waar gewerkt wordt, onstaan wel eens fouten. Een klant is niet tevreden over de dienstverlening of een product, een client voelt zich onheus bejegend, een patient is van mening te weinig aandacht te krijgen. Het zijn allemaal gronden voor het ontstaan van klachten. Klachten ontvangen is vervelend, maar door deze professioneel te laten bemiddelen stimuleert dat op een laagdrempelig niveau tussen partijen eerder een constructieve oplossing. Maak daarom gebruik van een neutraal en onafhankelijk klachtenfunctionaris die bemiddelt tussen partijen en daarbij het proces begeleid.
De klachtenfunctionaris kan bemiddelen in alle sectoren w.o. overheid, zorg, sociaal domein en de private sector.
Mediation
Niet altijd is het gemakkelijk een voor alle partijen tevreden resultaat te krijgen doordat individuele belangen erg verschillend zijn en ver uit elkaar liggen. Toch dient er een resultaat te komen maar is onderhandeling gestagneerd. Mediation kan helpen partijen weer nader tot elkaar te brengen. Maak daarom gebruik van een neutraal persoon die bemiddeld optreedt tussen partijen.
Workshops
Als uw organisatie gericht beleid voert omtrent klachtmanagent en kwaliteitsverbetering is het uiterst zinvol uw medewerkers hierin te trainen. Cultuur en mentaliteit kunnen hierin een rol spelen en een barricade opwerpen. De workshop traint de medewerkers en leert men om op een goede manier om te gaan met klachten, het doel van de klager te begrijpen, nog klantgerichter denken en een klacht te zien als leermoment en kans tot verbetering.